Zo werkt het!

Briq Bookings werkt voor jou, volg onze weg en het succes komt vanzelf.

Inventory

Samen zetten we de alle mogelijkheden van jouw leisure bedrijf op een rij:

  • Capaciteit & openingstijden
  • Producten, prijzen en voorraad
  • Personeel
“Wij hebben 12 karts met heats van 10 minuten beschikbaar. Iedere 3 uur moet er een baanblok van 15 minuten ingepland worden omdat de baan dan wordt goed gelegd. Naast karten hebben wij ook nog 2 escaperooms.”
JOHN

Creation

Alles klaarmaken voor online verkoop. We verrijken het productaanbod met foto's en teksten, we schrijven programma's, combineren producten tot unieke deals en nemen partner deals op in het aanbod.

“Wij hebben 12 karts met heats van 10 minuten beschikbaar. Iedere 3 uur moet er een baanblok van 15 minuten ingepland worden omdat de baan dan wordt goed gelegd. Naast karten hebben wij ook nog 2 escaperooms.”
JOHN

Distribution

We lanceren de webshop en koppelen de shop aan verschillende kanalen voor een hoger bereik van grotere vindbaarheid:

  • Facebook, Tripadvisor en Google
“Wij hebben 12 karts met heats van 10 minuten beschikbaar. Iedere 3 uur moet er een baanblok van 15 minuten ingepland worden omdat de baan dan wordt goed gelegd. Naast karten hebben wij ook nog 2 escaperooms.”
JOHN

Shopping

De consument gaat op zoek naar het perfecte uitje, wij zorgen dat jij vindbaar bent, sturen op conversie en zetten slim re-marketing in.

“Wij hebben 12 karts met heats van 10 minuten beschikbaar. Iedere 3 uur moet er een baanblok van 15 minuten ingepland worden omdat de baan dan wordt goed gelegd. Naast karten hebben wij ook nog 2 escaperooms.”
JOHN

Scheduling

De consument stel zelf een uitje samen. Op maat, voor een echt VIP gevoel. Boekingen worden verrijkt met meer activiteiten of toegevoegde extra's.

“Wij hebben 12 karts met heats van 10 minuten beschikbaar. Iedere 3 uur moet er een baanblok van 15 minuten ingepland worden omdat de baan dan wordt goed gelegd. Naast karten hebben wij ook nog 2 escaperooms.”
JOHN

Booking

Het uitje wordt geboekt en de zoekende consument is nu een klant. Hij/zij ontvangt een bevestiging en de voorpret kan beginnen. Briq plaatst het uitje in de agenda, de tijd is geblokt en de capaciteit wordt aangepast.

“Wij hebben 12 karts met heats van 10 minuten beschikbaar. Iedere 3 uur moet er een baanblok van 15 minuten ingepland worden omdat de baan dan wordt goed gelegd. Naast karten hebben wij ook nog 2 escaperooms.”
JOHN

Data Insights

Briq deelt relevante data-inzichten, de lessen die we hieruit halen gebruiken we om met Inventory en Creation het verschil te maken:

  • Waar is vraag naar en wat verkoopt het beste?
  • Wat kan je doen voor meer traffic en een hogere conversie?
“Wij hebben 12 karts met heats van 10 minuten beschikbaar. Iedere 3 uur moet er een baanblok van 15 minuten ingepland worden omdat de baan dan wordt goed gelegd. Naast karten hebben wij ook nog 2 escaperooms.”
JOHN