Groeien met
E-commerce

Briq helpt jou met groeien. Hoe? Door het vinden,aantrekken en bereiken van de juiste doelgroepen mogelijk te maken. Jij leert je klanten kennen door inzicht in de juiste data, en kan daardoor iedere keer een betere ervaring bieden. Dit alles, terwijl je meer boekingen binnen krijgt, ingepland op slimme, passende wijze.

Verkeer genereren

Bereik de juiste doelgroep en leid ze naar je website. Creer zeer persoonlijke advertentie ervaringen door verschillende doelgroepen te onderscheiden in segmenten. Adverteer vervolgens op deze segmenten op basis van hun bepalende demografische gegevens, kenmerken en behoeften

"We vertellen je graag het verhaal van James; een succesvolle ondernemer in de vrijetijdsbranche. Hij is eigenaar van 3 kartbanen en wil zijn bedrijf laten groeien. Hij heeft besloten een stap te zetten om meer klanten naar zijn website te krijgen zodat ze kunnen zien wat zijn bedrijf allemaal te bieden heeft."

Verbeter je website

Vertel jouw verhaal met een aansprekende website. Goede websites zijn goed georganiseerd en volgen een structuur. Ze zijn niet rommelig, maar schoon en professioneel. Daarnaast beschikken ze over hoge kwaliteit afbeeldingen, call-to-action-knoppen voor conversie en een duidelijke boodschap, met details.

"Zijn website ziet er zakelijk en geordend uit; afbeeldingen van kwaliteit, goed geschreven teksten, call-to-actions, enz. Zijn producten/diensten worden duidelijk uitgelegd aan de potentiële klanten die op zijn website terechtkomen.”

Remarketing

Volg je doelgroep. Trackingstatistieken helpen je inzicht te krijgen op welke manier je doelgroep zich bezighoudt met de inhoud van je website. Door je klanten op deze manier te volgen, leer je ze  beter kennen en kun je ze beter bedienen.

"Zodra die potentiële klanten zijn website bezoeken, kan James met Briq de doelgroepen identificeren die op zoek zijn naar deals, producten of diensten. Briq stelt hem in staat om ze te volgen en te remarketen."

Word baas van je webshop

Plaats deals aan in je shop. Briq’s huidige klantdata toont aan dat 1 van de 7 bezoekers een boeking afrond in je webshop!

"James wilde zijn eigen online winkel voor boekingen, Briq maakte dit waar. Binnen no-time stond de winkel, met zijn beste deals, online, zodat bezoekers snel en gemakkelijk alles konden vinden en ordenen."

Onze slimme planner personaliseert de uitjes

Biedt op maat gemaakte ervaringen aan. Briq klanten zien een verkooptoename van gemiddeld 20% wanneer gepersonaliseerde ervaringen worden aangeboden.

"Wanneer een klant een boeking wil maken via de website, werkt onze slimme planner achter de schermen om zo snel mogelijk alle combinaties van het activiteitenschema te maken. Gebaseerd op de berekeningen, worden de starttijden weergegeven. Zo lost Briq James’ problemen op.”

Meer boekingen met een hogere waarde

Ontvang meer boekingen! Met Briq, kan jouw gemiddelde boekingswaarde stijgen met 50% in 12 maanden tijd.

"James is enthousiast over het aantal boekingen dat hij binnenkrijgt en nog meer over de verhoogde waarde van iedere boeking door de extra’s die worden verkocht!”

Locatiemanagement integraties

Gemakkelijke integratie met jouw systeem. Behoud je eigen operatie systemen en verbindt jouw werkwijze met verschillende integraties.

"Het bedrijf van James gebruikt een locatiemanagementsysteem, en heeft daarom geen problemen met de verbinding met Briq. Deze manier van integraties maakte een snelle vooruitgang mogelijk. Dit maakt zijn leven zeker makkelijker.”

Beste gastbeleving

Bied een volledige en onvergetelijke ervaring. 85% van klanten uit alle leeftijdsgroepen zeggen dat aangepaste, persoonlijke ervaringen veel aantrekkelijker zijn dan one-size-fits-all oplossingen.

“Dankzij alles wat Briq voor hem doet en mogelijk heeft gemaakt, is het mogelijk echt unieke ervaringen aan te bieden. Terwijl hij en zijn team minder tijd kwijt zijn, en minder operationeel werk nodig is.”

Retargeting & retentie

Analyseer je data en vergroot je bereik! Remarketing/Retargeting is creëren van persoonlijke advertentiecampagnes, zoals display-advertenties, voor bezoekers van je website of andere kanalen. Als je goede resultaten uit digitale marketingcampagnes wil halen, moet je bezoekers een tweede kans geven om klant te worden. Deze tweede kans is remarketing.

“Bovenop alles, is James verrast en blij met hoeveel Briq het hem mogelijk maakt om zijn klanten te leren kennen. Hij is klaar om zijn service verder te verbeteren, zowel on- als offline.”