Alle boekingen telefonisch regelen? Niet te doen met 1600 bezoekers alleen al elke zaterdag. Daarom managet de Kartfabrique sinds 2016 hun groei met het slimme online reserveringssysteem van Briq.
Meegroeien met de behoefte van de klant. Dat is wat de Kartfabrique voor ogen had. Met je smartphone op de bank moest je alle activiteiten eenvoudig kunnen boeken. Karten, lasergamen, Prison Island én horeca. Bovendien moest het mogelijk zijn een heel programma zelf samen te stellen. En nu? Mensen blijven langer binnen en doen meer activiteiten.
“Dankzij Briq doen gasten meer activiteiten. En dat zorgt uiteraard voor veel meer omzet!”
De telefoon was in 2016 nog het belangrijkste communicatiekanaal bij de Kartfabrique. Dit maakte het managen van boekingen onoverzichtelijk. Ook wilden steeds meer mensen verschillende activiteiten combineren. Dit betekende drie open planningen en veel, heel veel gepuzzel. Tegenwoordig zoekt het boekingssysteem automatisch naar de optimale beschikbaarheid en bezetting.
De ontwikkeling gaat door en nieuwe wensen ontstaan continu. De Kartfabrique zit daarom bijna wekelijks aan tafel met Briq om deze te bespreken. De inzet van Google Ads campagnes is een voorbeeld van zo’n goed idee. Drie jaar geleden gestart, zorgde het voor een enorme omzetgroei en tot op de dag van vandaag voor veel boekingen.
meer boekingen
boekt online
boekt buiten openingstijden