Gamecity

20% meer omzet met Briq

Hét leisurecentrum van de regio, dat word je niet zomaar. Een slim online boekingssysteem blijkt de sleutel tot succes. Bij Gamecity snappen ze dat als geen ander.

Het perfecte uitje in enkele klikken

Eerst karten, dan gezellig iets eten om vervolgens te lasergamen. Bij de overname van Attractiecentrum Zoetermeer in 2017 konden gasten alleen per telefoon of mail boeken. Hoe anders is dat nu bij Gamecity. In een paar klikken stellen klanten zelf online een heel dagje weg samen met verschillende activiteiten, of boeken zij een compleet arrangement. En alles wordt online afgehandeld.

“Gasten naar het zin maken bereik je niet alleen met een activiteit. Dat begint al op je website.”
Wim van der Kooij, directeur Gamecity

Snel groeien met minder communicatie

10 telefoontjes, zoveel communicatie was er soms nodig voor 1 offerte. Nu komen boekingen 24/7 automatisch binnen. En vaker. Dat scheelt enorm veel tijd. Voor de klant en voor Gamecity. Bovendien is er online overzicht en zijn boekingen eenvoudig uit te breiden en aan te passen.

“Binnen drie uur was Briq up and running, een paar minuten later kwam de eerste boeking binnen. Geweldig!”
Wim van der Kooij, directeur Gamecity

Marketing kickstart voor extra boekingen

De zomer is normaal een rustige periode voor Gamecity. Sinds de marketing kickstart is dat echt verleden tijd. De gehele e-commerce werd onder de loep genomen en succesvolle Google Ads campagnes ingericht. In drie maanden tijd steeg de omzet met 20% en draaien zij voortaan topzomers.

Het resultaat spreekt voor zich

20%

meer omzet

70%

online boekingen

25%

boekingen buiten openingstijd