Het is onmogelijk om al je boekingen telefonisch te regelen als je alleen al op zaterdag 1.600 bezoekers ontvangt. Daarom regelt de Kartfabrique sinds 2016 hun groei met het online reserveringssysteem van Briq.
50%
meer boekingen
70%
online boekingen
57%
boekingen buiten openingstijden
De Kartfabrique was vastbesloten om mee te groeien met de behoeften van hun gasten. Ze wilden dat hun gasten eenvoudig hun activiteiten konden boeken met hun mobiele telefoon. Of het nu ging om karten, lasergamen, Prison Island of het boeken van een hapje eten. Ook moest het mogelijk zijn voor gasten om hun eigen programma samen te stellen. Met Briq is dat allemaal gerealiseerd.
Het resultaat? Mensen blijven langer binnen en nemen deel aan meer activiteiten.
In 2016 was de telefoon nog het belangrijkste communicatiemiddel bij de Kartfabrique. Dat maakte het beheren van boekingen ongelooflijk ongeorganiseerd. Daar kwam ook nog eens bij dat steeds meer gasten verschillende activiteiten wilden combineren, wat drie open roosters en een hoop gepuzzel betekende. Met de planning software zoekt het reserveringssysteem automatisch naar de optimale beschikbaarheid en bezetting.
De ontwikkelingen gaan door en er ontstaan voortdurend nieuwe wensen. Daarom komt de Kartfabrique bijna wekelijks samen met Briq om nieuwe ideeën te bespreken. De implementatie van Google Ads campagnes is een voorbeeld van een van deze ideeën. De samenwerking van de afgelopen drie jaar heeft geresulteerd in een enorme groei in omzet en het aantal boekingen.
Van de 1500 dagelijkse bezoekers komen er 900 ‘automatisch’ binnen. Dat wil zeggen: via een online boeking. Dit is een enorme tijdsbesparing voor de Kartfabrique.
Wil je meer klantgericht en datagedreven werken, tijd besparen op boekingen, jouw gemiddelde boekingswaarde verhogen en de beste arrangementen met meerdere activiteiten aanbieden?
Start dan met het reserveringssysteem en de planning software van Briq.
Copyright © 2016-2022 Briq Bookings BV. Headquarters: Utrecht, The Nederlands. Alle rechten voorbehouden.